Michał Łojewski / White Cat Studio

cover

Michał Łojewski / White Cat Studio

Jego klientów znają wszyscy, przechodzimy obok ich placówek, korzystamy z ich usług, oglądamy ich reklamy. To on stoi za identyfikacją największych graczy sektora bankowego i telekomunikacyjnego, jeden z najczęściej nagradzanych grafików w naszym kraju, przedstawiamy Wam sylwetkę Michała Łojewskiego.

Michał Łojewski

Michał Łojewski jest absolwentem Wydziału Grafiki, warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych (praca dyplomowa – projekt plakatów do filmów Davida Lyncha) . Niewątpliwie, na jego styl miało wpływ dzieciństwo spędzone w raju dla projektantów, w Tokio. Wyznaje zasadę minimalizmu – „less is more” –  najprostsza forma, zasada funkcjonalności i trwałości oraz precyzja wykonania.

Projektowanie od początku było pasją Michała, rozwijał ją poprzez podróże, których celem była pogoń za zachodnią branżą projektową oraz czytanie specjalistycznych magazynów, sprowadzanych z amerykańskich serwisów. Zaspokajanie swoich pasji opłaciło się, a Michał zyskał miano eksperta w branży.

W 2001 roku Michał, razem z bratem, założył White Cat Studio. Pracownia słynie z projektowania opakowań, kreowania wizerunku marki oraz opracowywania systemu identyfikacji wizualnej. Za rok Michał będzie mógł się poszczycić dwudziestoleciem profesjonalnej kariery grafika.

Michał Łojewski
Michał jest zabieganą osobą gdyż poza pracą w White Cat Studio swój czas musi dzielić pomiędzy magazyn FUTU (pismo poświęcone designowi, architekturze i sztuce), gdzie pełni funkcję Dyrektora Kreatywnego, STGU, którego jest jednym z członków i twórców oraz marce odzieżowej UEG, założonej wspólnie z Anną Kuczyńską. Obecnie Michał koncentruje się na modzie i marce UEG, jak sam mówi chce skupić się na kierowaniu zespołem i byciu design directorem.

Przechodzimy do projektów Michała i White Cat Studio, które są głównym punktem tego posta. Najbardziej prestiżowe projekty to te dla klientów z sektora bankowego i telekomunikacyjnego:

- stworzenie systemu identyfikacji wizualnej Alior Bank,

Michał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał Łojewski
- rebranding PKO Bank Polski,

Michał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał Łojewski
- rebranding PZU,

Michał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał ŁojewskiMichał Łojewski
- „rebraining” Netii, czyli kompletna zmiana systemu identyfikacji.

Michał ŁojewskiMichał Łojewskimichallojewski18Michał Łojewski
Pozostałe prace (kampanie wizerunkowe, projekty opakowań, system identyfikacji wizualnej):

Michał Łojewski
Michał Łojewski

Michał Łojewski

Michał Łojewski
Michał ŁojewskiMichał Łojewski
Michał Łojewski

Michał Łojewski

Michał Łojewski

Michał Łojewski

Michał Łojewski

Michał Łojewski

Michał Łojewski to doskonały przykład ciężkiej pracy, nauki i pogoni za pasją. Wzór do naśladowania? Dla nas na pewno.

zdjęcia: whitecat.com.pl
               admonkey.pl
              lamode.info



Brak komentarzy

Zostaw komentarz

nineteen − eighteen =